torsdag 5. februar 2009

Sukkertøy-Gled en annen

Ja, nå har jeg gjort 2 ting:)

Ingen av de var planlagte, men det var veldig greit for de jeg hjalp:)

1= Var innom hos en venn, og hun har 3 barn, mann som jobber borte, og det var på kvelden. Hun kom seg ikke ut selv, for barna lå og sov. Hun sa til meg at hun var fri for toalett papir, og hun grudde seg til i morgen tidlig da ungene skulle på do hehe.. Jeg gikk ut i bilen og ga henne en rull med dopapir, for det hadde jeg tilfeldigvis i bilen:)
Hun ble veldig glad for det:)

2= Stesønnen min fant en fugl utfor huset vårt, og han klarte ikke å fly.
Så vi tok han inn i et lite bur, ga han litt vann og smuler, og lot han få varmen i seg.
Vi slapp han løs i går, og vi håper han har det greit der ute!!
(håper vi klarte å glede fugelen bitte litt

2 kommentarer:

  1. Så snill du har vært. Supert. Ha ei fin helg. Og velkommen i blogglista til STM-Norge

    SvarSlett
  2. Og så godt det var for deg å kunne glede noen andre også!!:) Takk for at du ble med på utfordringen.
    Har du litt scrappetid i helgen - så er det mange flotte utfordringer inne hos oss nå:)

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett